MISIOA

ZEREGIN NAGUSIAK

  • Ikastetxeen arteko koordinazioa egiten du.
  • Institutuen arteko elkarlana bultzatu.
  • Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoak koordinatzea.
  • Ikastetxeen arteko harremanak sustatzeko.
  • Lurralde ezberdinetako Bigarren Hezkuntzako Ikastetxeak koordinatu.
  • Institutuen arteko talde-sare giroa bultzatu.
  • Institutuen arteko talde giroa bultzatu.
  • Talde lana bultzatu ditugun galderei, elkarlanean oinarrituz, erantzunak aurkitzeko.
  • Elkarri laguntza emateko sortu da.
  • Hezkuntza Publikoak aurrera egiteko elkarlana behar du.
  • BIHE erakundearen barruan dauden ikastetxeen elkarren arteko laguntza bultzatu. “Praktika onak” zabaldu.
  • Eskola guztien artean diskurtso bat egiteko.
  • Bigarren Hezkuntzako Ikastetxeei lotura eman behar diegu.
  • Ikastetxeen elkartea da.
  • Koordinatzeko behar handia ikusten zelako sortu zen BIHE.
  • Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoko Zuzendariaren Elkartea.
  • Ikastetxeen elkarlana bultzatzeko urratsak ematea.
  • Ez gaude bakarrik presionatzeko gure helburuen alde, aztertzeko eta konpromezuak hartzeko ere bagaude.
  • Gure egoeraren azterketa zabala egiteko (ez mugatua ikastetxe/ eskualde bakar batean)

B.H.KO IKASTETXE GUZTIAK KOORDINATU, ELKAR LANA BULTZATZEKO, ELKAR LAGUNDU, HARREMANAK SUSTATZEKO ETA DISKURTSO BAKARRA OSATZEKO.

  • Zuzendarien eta zuzendaritza ekipoen egoera hobetzea eskatzen dugu.
  • Zuzendaritzako propioak diren funtzioetaz proposamenak egin eta bultzatu Administrazioaren aurrean.

ZUZENDARITZAREN ZEREGINARI BURUZ HOBETZE BIDEAN ADMINISTRAZIOARI PROPOSAMENAK EGIN.

  • Gure Hezkuntza Sistematik kanpo dauden beste erakundeekin harremanak izan.
  • Estatuko gainontzeko zuzendarien elkarteekin harremanak sortu eta sendotu.
  • Beste erakunde batzurekin (zuzendari elkarteak) haremanak ditu.
  • Beste eragileekin irakaskuntza publikoaren norabidearen analisian parte hartzeko, garapenaren urrats nagusienetan inziditzeko.
  • Relación permanente con otras asociaciones o entidades del ámbito educativo para coordinar acciones.
  • Irakaskuntza Publikoaren ikuspegia eman, behar bada beste erakundeekin batera (sarean…).
  • Irakaskuntza Publikoko etapa desberdineko zuzendari elkarteekin koordinatu.
  • Beste ikastetxe publikoetako elkarteekin harreman sendoak lortu.
  • Beste zuzendari elkarte batzuekin proiektu/ ideia komunak bultzatzen ditu.

Erkidego nahiz estatu mailako hezkuntza esparruko erakundeekin harremanak sendotu, irakaskuntza publikoaren ikuspegi orokorra izateko eta ekintzak bateratzeko

  • Hezkuntza komunitate osoari formakuntza aukerak eskaini (topaketak, jardunaldiak, hitzaldiak, ikastaroak).
  • Irakasleen etengabeko prestakuntzan laguntzeko.

formakuntza aukerak eskaini: topaketak, jardunaldiak, hitzaldiak, ikastaroak antolatuz.

  • Gure zeregina Hezkuntza Publikoaren defentsa/ hobekuntza izan da eta izan beharko da.
  • Hezkuntza Publikoa indartu nahi du.
  • Hezkuntza Publikoaren hobekuntza bultzatzeko.
  • Institutuetatik sortzen diren proiektuen bultzatzailea.
  • Irakaskuntza publikoaren eskaintza hobetzeko neurriak eta politikak proposatzeko.
  • Eskola publikoaren bideak definitu eta aurrera eramateko.
  • Bazkideen artean berrikuntzak bultzatu.

Hezkuntza publikoa indartu: proposamenak eginez eta proiektuak bultzatuz.

  • Ikastetxeetara zuzendu beharreko giza baliabideak, baliabide materialak, e.a: irizpideak finkatu eta Administrazioaren aurrean defendatu.
  • HezkuntzaPolitikak markatutako bideak aztertu eta ondorioen aurreiritziak konpartitu ondoren Administrazioaren aurrean defendatzeko.
  • Hezkuntza Sailak proposatutakoaren aurrean “eragile aktiboa” izan proposamenak eginez edota proposatutakoaren aurrean iritzia emanez.
  • Hezkuntza munduarekin zerikusia duten gaien aurrean bere iritzia ematen du.
  • Bigarren Hezkuntzako Ikastetxeen beharrak, arazoak, eta eskaerak amankomunean jarri eta negoziatzea Eusko Jaurlaritzarekin.
  • Euskal Herriko Hezkuntza Sistemaren diseinuan eta garapenean parte hartu behar dugu.
  • Ikastetxeok izan ditzakegun arazo komunen aurrean Hezkuntza Sailarekiko jarrera eraginkorra izan.
  • Bigarren Hezkuntza osoko (DBH, batxilergoa, zikloak) ikuspegi orokorra bultzatu.
  • Elkarkideen iritziak jaso eta proposamen berriak landu.
  • Hezkuntza sistemaren azterketa bultzatu eta aurrera jarraitzeko ibilbideak bideratu/ proposatu/ lagundu.
  • Eskola Publikoaren interesak elkarren artean errepresentatzeko eta defendatzeko.
  • Erakunde bezala ikastetxe bakoitzak dituen arazoei babesa eman.

Iritzia eman eta defendatu: hezkuntza politiken inguruan, baliabideen inguruan eta arazo komunen aurrean.

  • Onak diren esperientziak konpartitu.
  • Conocer la situación de los problemas que se dan en los centros.
  • Proiektu eta praktika onen sustatzailea da.
  • Fomentar el conocimiento y la implementación de buenas experiencias docentes y de gestión en los centros.

Elkarrezagutza eta elkarlana sustatu, esperientziak konpartituz.

  • Elkartea behar dugu, denok batera indar gehiago dugulako.
  • Irakaskuntza publikoari egiten zaizkion erasoak salatu eta bideratu.
  • Gure beharrizanei entzuteko behar ditugun baliabideak lortzeko talde indartsua izan.

talde indartsua izan irakaskuntza publikoa defendatu eta behar ditugun baliabideak lortzeko.

  • Analizar las consecuencias para los centros de las normas que regulan su funcionamiento.
  • Seguimiento de la normativa educativa tanto estatal como autonómica.

araudiaren azterketa eta jarraipena eae eta estatu mailakoa.

  • Zuzendarion arteko harremanak bultzatzea.
  • Promover el encuentro de los equipos directivos para el intercambio de experiencias.
  • Zuzendarien arteko elkar ezagutza bultzatzea.
  • Elkarren artean ikasteko eta gure ikastetxeen erreferentziatzeko.
  • Zuzendariok ditugun arazo, kezka… talde bezala irtenbideak bilatu.
  • Irtenbideak elkarren artean aurkitzeko.
  • Zuzendarion arteko elkarezagutza, komunikazioa indartu  arlo informalean edo arlo informala zainduz.

zuzendarien arteko elkarlaguntza harremanak eta komunikazioa indartu esperientzien trukaketaz baliatzeko, honela irtenbide egokiak aurkituz.

  • Edozein forotan gure HezkuntzaSistema Publikoaren defendatzaile izan.
  • Hezkuntza Saileko ordezkariekin kolaborazioa eta etengabeko komunikazioa mantendu.
  • Hezkuntza Administrazioaren aurrean „interlokutore“ lana bete.
  • Ikastetxeen ordezkaritza Administrazioaren aurrean honela erabakitako gaietan.
  • Ikastetxeen ordezkaritza da.
  • Administrazioaren aurrean proposamen berriak aurkeztea.
  • Hezkuntza Sailaren aurrean ikastetxean bizi dugun errealitatea aldarrikatu.
  • Administrazioarekin kolaboratzen du.
  • Hezkuntza Sailaren aurrean egin behar den hezkuntza politikan eragin.
  • Intermediación delante de la Administración en aquellos temas de interés común de los centros.
  • Hezkuntza Departamentuaren aurrean gure ikastetxeen bermatzaileak izateko.
  • Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoak ordezkatzea Hezkuntza Sailaren aurrean.
  • Institutuen izenean bitartekari bezala Administrazioaren aurrean.
  • Sortu zen eskola publikoaren alde inor/ agente gutxi azaltzen ez zelako.
  • Erresponsabilitate politikoa dutenek eskola publikoa ez zutelako berea kontsideratu sortu zen BIHE.
  • Ikastetxeen eta erakundeen arteko bitartekaria da.
  • Ikastetxeen eta Eusko Jaurlaritzaren arteko bitartekari lanak egiteko.
  • Colaborar con la Administración en mejorar la calidad de la educación desde la crítica constructiva.

Administrazio ezberdinen aurrean elkarlana eta bitartekaritza bultzatu, gure bazkideen interesak egoki ordezkatu eta beharrezkoak diren aldarrikapen eta proposamenak etengabe eginez, irakaskuntza publikoaren indartzean eragile aktiboa bihurtu.

Cookie-ak erabiltzen ditugu nabigazio esperientzia hobetzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, zure baimena ematen duzu aipatutako cookie-ak onartzeko eta gure cookie politikaren onarpena, egin klik cookien politika estekan informazio gehiago izateko.

ADOS

Aviso de cookies